Technická porucha na zimnom štadióne v Banskej Bystrici je vážnejšia ako sa zdalo, ruší sa zápas s Nitrou

Na zimnom štadióne v Banskej Bystrici došlo dnes ráno k úniku čpavku.

Niektorí súperi baranov veľmi radi posúvajú bránku a tak dochádza často k sporným situáciám. Preto sa v Banskej Bystrici rozhodli bránky poriadne ukotviť a zapustiť ich poriadne hlboko. Samozrejme že to tak nie je. Pri bežnej údržbe systému ľadovej plochy došlo jednoducho k poškodeniu chladenia a začal unikať čpavok. Situáciu však rýchlo pomáhajú zvládnuť príslušníci Hasičského a záchranného zboru (HaZZ). Porucha na systéme je však vážnejšia ako sa zdalo a dnešný zápas sa nebude môcť odohrať.

Večerný zápas s Nitrou sa ruší

Vedenie HC ´05 iClinic Banská Bystrica práve oznámilo, že technická porucha na chladiacom systéme je taká vážna, že večerné stretnutie sa nemôže uskutočniť. Náhradný termín stretnutia bude známy v priebehu nasledujúceho týždňa, najneskôr do 14.12.2016 na web stránke a FaceBook profile HC ´05 iClinic Banská Bystrica. Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti. Majitelia vstupeniek, ktorým zmena nevyhovuje, ich môžu vrátiť výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 16.12.2016! Vedenie banskobystrického hokejového klubu sa za vzniknutú situáciu ospravedlňuje a ďakuje za pochopenie.

Informácia pre majiteľov vstupeniek, zakúpených prostredníctvom internetu.

V prípade, ak si klient zakúpil vstupenku prostredníctvom internetu musí originál vstupenku vrátiť priamo na centrále Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave jedným z nasledovných spôsobov:
► osobne, aj s lístkami (alebo HomeTicket vstupenkami), kde klientovi budú vrátené peniaze v hotovosti. V prípade, ak príde iná osoba ako je v registrácii, je potrebné splnomocnenie na prevzatie peňazí. Pri vstupenkách s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket aj čestné prehlásenie, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz (stačí vypísať na centrále, kde dostanete tlačivo),
► mailom, na reklamacie@ticketportal.sk, spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí, detailom transakcie a v prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať e-mailom aj lístky v prílohe (najlepšie vo formáte PDF) spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. Ak boli vytlačené originál vstupenky, tak zaslať poštou na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu. Poznámka: V prípade zaslania žiadosti o vrátenie peňazí formou e-mailu na reklamacie@ticketportal.sk, nie je potrebné vstupenky vo forme HomeTicket doposielať poštou ak ste ich poslali v prílohe e-mailu ako PDF súbor alebo ako ich sken,
► poštou, zaslať vstupenky spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí a detailom transakcie, na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. V prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať aj lístky spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu taktiež najneskôr do 16.12.2016!

V nedeľu čaká hokejistov Banskej Bystrice náročný súper z Košíc, dúfajme že sa dovtedy podarí vyriešiť vzniknutý problém a chlapci spod Urpína budú môcť ukázať svoju silu. K tomu budú potrebovať aj magickú atmosféru, akú vedia vytvoriť len domáci fanúšikovia.

K narušeniu chladenia došlo naozaj pri vŕtaní diery na bránku, ale určite nešlo o zámer a bránky budú osadené podľa pravidiel. Na odstránení technickej poruchy sa intenzívne pracuje, verme, že sa problém podarí vyriešiť čo najskôr.

mp, Atila Beréš foto: mp (ilustr.)

Pozri tiež

Hokejoví brankári aj na Honte

Viete čo majú spoločné Jiří Crha, Vladimír Dzurilla, Ján Filc, Denis Godla, Dominik Hašek, Jaroslav …

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *